Konektor: USB, XBOX, PS2
Kompatibilní s DDR/ITG: Ano, odpovídá rozměrům?Odchylka od rozměrů: 4cm

Ačkoliv pad neodpovídá rozměrům přesně, odchylka nepředstavuje zásadní problémy a nevyžaduje měnit styl hry.

Kompatibilní s PIU: Ne?Pad nemá aktivní středové pole, proto na něm nelze PIU hrát.
PC USB Dance Pad

By Centime

Deluxe dance pad byl vůbec první typ softpadu, který se více rozšířil mezi české hráče a mnoho z nich oslovil díky měkké výplni uvnitř. Ta poskytuje dvě hlavní výhody - pohodlné a tiché hraní, takže šetříte své klouby a méně rušíte sousedy. Výplň se navíc dá vyjmout a můžete hrát bez ní, pouze s výztužemi pod šipkami, což ocení zejména zkušenější hráči.

Výplně v padu mají samozřejmě i své nevýhody. Kromě horší skladnosti padu, počítejte s také tím, že se mohou docela rychle sešlapat nebo dokonce protrhnout, zejména pokud jsou pod velkou zátěží. V takovém případě je nejlepší výplň z padu vytáhnout dříve než stačí poškodit senzory. Stále Vám zůstane relativně dobrý funkční softpad, který má navíc vyztužené šipky, takže nikdy nebudete hrát úplně na zemi a určitě se na něm neztratíte. Celkový pocit z hraní je daleko od arkády a pokud hráváte na hardpadu, nějakou chvíli Vám potrvá než si zvyknete. Hraní na Deluxe padu je více vyčerpávající, protože se Vám nohy boří hodně hluboko. Měkká výplň taktéž způsobuje, že senzory spínají celkově o trošku později. Celkově se Deluxe Dance Pad hodí spíše pro hraní skladeb do obtížnosti medium/standard.

Protiskluzová úprava je přiměřená a funguje nejlépe na kobercích nebo některých parketách. Díky vnitřní výplni je pad celkově tužší a tak se jeho jednotlivé vrstvy vzájemně tolik nepohybují a pad nepůsobí tak "hadrově". Materiál horní plochy je velmi podobný ostatním softpadům a je tedy vhodný zejména na "ponožkové" hraní. Grafická změna designu by tomuto softpadu jistě pomohla k omlazení.

Kvalita zpracování během historie tohoto padu výrazně stagnovala a pady z některých sérií se rozpadaly krátce po rozbalení. Krom rychlého zničení senzorů se často vytrhávala vnější vrstva ze švů a vnitřní zase praskala v ohybech. Tyto materiálové nedostatky jsou již minulostí a dnes můžete u Deluxe Dance Padu počítat s životností 6-8 měsíců při běžném domácím provozu. Díky zavedení koncovky 3in1 již také nemusíme řešit konvertor z PS2 na USB a tak na PC nevzniká ani žádný lag?Opožděná reakce podložky při hře. . U PS2 a Xboxu můžete v závislosti na softwaru postřehnout lag, ten obvykle způsobují také plazmové televize, to však není chyba softpadu. Deluxe Dance Pad se po připojení automaticky namapuje ve Stepmanii 4.0, EverStepu a ITG for PC a je kompatibilní se všemi DDR hrami pro PS2 a Xbox.

Pozn: Tento pad je občas uváděn jako druhá generace, 2.0 nebo V2. První generace tohoto padu zmizela z trhu kolem roku 2006 a dnes již není dostupná.

Známé varianty

Red Octane Ignition 2.0