Konektor: USB
Kompatibilní s DDR/ITG: Ano, neodpovídá rozměrům?Odchylka od rozměrů: 14cm

Díky této odchylce nelze na padu hrát technikou tip-toe a těžší skladby jsou výrazně znesnadněny. Navíc Vám potom bude dělat problémy hrát na podložce, která standardním rozměrům odpovídá.

Kompatibilní s PIU: Ne?Pad nemá aktivní středové pole, proto na něm nelze PIU hrát.
PC USB Dance Pad

By NX-306

Jelikož v sekci softpady upozorňujeme, že se na trhu vyskutují i extrémně nekvalitní softpady, rozhodl jsem se jeden zrecenzovat. Podložka se dodává v celkem hezkém balení, které může i někoho nalákat, avšak zde klady končí. Po rozbalení padu jsem si vyzkoušel skladbu obtížnosti 5 (medium) a k mému překvapení tento pokus skončil známkou F (Failed). V prvním momentu jsem to přisuzoval tomu, že se na padu neorientuji (nemá žádné výztuže, takže se človek ztratí lehce) nebo že zadní šipka nefunguje od výroby. Problém ovšem byl v rozměrech aktivních ploch, ačkoliv podložka podle potisku vypadá, že alespoň rámcově odpovídá standardním rozměrům. Bohužel, snímače jsou umístěny jinak než horní potisk, takže spodní šipka spíná až v polovině panelu. Konkretně horní a spodní panel mají mezi sebou mezeru 42cm (správně je 27.94cm). Inu není divu, že to nejde. Potom co jsem si toto uvědomil, jsem již neměl problém skladby přežít.

U snímačů chvilku zůstanu. Podložka má aktivních 10 polí jako většina softpadů na dnešním trhu. Ovšem kromě směrových šipek nejsou nijak vyznačeny. Pokud se rozhodnete používat diagonální šipky jako tlačítka start a back, občas se stane, že podložka prostě nesepne. Snímače nejsou umístěny zrovna intuitivně. Samotná citlivost snímačů je poměrně dobrá, ovšem jen za předpokladu, že se na ně trefíte.

Pokud se podíváme na materiálové kvality padu, také na tom není nejlépe. Povrch podložky je tvořen v podstatě z igelitu, který se lepí na nohy, pokud hrajete bez ponožek. Pokud si na hraní vezmete ponožky, tak naopak klouže. Protiskluzová úprava nefunguje a pad se během hraní velmi hýbe. Tlumení nárazů je zcela minimální, takže zvlášte v paneláku Vás sousedé nebudou mít moc rádi.

Životnost podložky bych odhadoval maximálně na týden. Nejtežší skladba, kterou jsem zkoušel, byl hard (7) a vypadalo to, že se pad možná nedožije konce (tím jak se horní vrstva lepí na nohy, dochází k extremnímu namáhání snímačů). Tento pad se do ČR v současné době nedováží, avšak dá se sehnat v sousedním Polsku. Rozhodně nelze jeho koupi doporučit, zvláště když za podobně peníze seženete USB Dance Pad, který je o mnoho kvalitnější.